למה חל השינוי באופן משלוח הדו"ח השנתי ומה הוא מאפשר לחוסך?

השינוי חל כתוצאה מחיוב הרגולטור – המפקח על הביטוח ושוק ההון במשרד האוצר – את חברות הביטוח לשלוח את הדו"ח באמצעות המדיה הדיגיטלית כפי שקורה בענף הבנקאות. חוסכים שירצו להמשיך לקבל את הדו"ח השנתי באמצעות הדואר הרגיל, יצטרכו לבקש זאת במיוחד באמצעות סוכן הביטוח שלהם.

קבלת הדו"ח במדיה הדיגיטלית מאפשרת לחוסכים להתעדכן במצב החסכון הפניסיוני שלהם באופן נוח יותר, מהיר ויעיל יותר. ובעיקר היא מאפשרת להם יותר שליטה.

מה המשמעות לגבי סוכן הביטוח?

סוכן הביטוח מקבל אמצעים דיגיטליים מתקדמים לעבודה מול חברת הביטוח שמחויבות להנגיש את המידע לסוגיו השונים לכל לקוח. הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות לסוכן לקבל במהירות מידע, כגון מחירים, ולבצע פעולות ביעילות רבה, כגון טיפול בתביעות ביטוח פנסיוני. ההתייעלות הזו מאפשרת לסוכן הביטוח לעסוק יותר בהיבטים מקצועיים של עבודתו ולעסוק פחות בפרוצדורות. נגישות וזמינות המידע מאפשרות לסוכן הביטוח לתת שירות איכותי יותר ללקוחותיו.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

מדור פרסום מתוך אינדקס מתקינים וספקי שירות באתר securiTip

        מתקיני מערכות אזעקה שעומדים בקריטריוני הסף של אתר securiTip

 

סוכני ביטוח

 עורכי דין עוסקים בדיני ביטוח ובתביעות ביטוח